Rola motywacji w nauczaniu zdalnym

o konferencji


„Nie zmuszaj dzieci do aktywności, lecz wyzwalaj ich aktywność.
Nie każ myśleć, lecz twórz warunki do myślenia.
Nie żądaj, lecz przekonuj.
Pozwól dziecku pytać i powoli rozwijaj jego umysł tak, aby samo chciało wiedzieć…”

Tym cytatem Janusza Korczaka zwracamy Państwa uwagę na wrodzoną ciekawość poznawczą - niezmiernie istotną w motywacji dzieci zarówno w wieku przedszkolnym, jak i uczniów na etapie nauczania wczesnoszkolnego. O ciekawości poznawczej i ważnych aspektach motywacji w nauczaniu zdalnym opowie nasz ekspert – pani Monika Wisła.

Monika Wisła – z wykształcenia germanistka, z zamiłowania lektor i nauczyciel języka niemieckiego, pasjonatka neurodydaktyki i nowoczesnych mediów cyfrowych w praktyce szkolnej,  długoletni doradca metodyczny d/s języków obcych, ekspert edukacyjny w projektach unijnych, SORE we wspomaganiu szkół i placówek oświatowych, coach, (e)trener, edukator i szkoleniowiec w licznych grantach edukacyjnych ŚKO, autorka programów szkoleniowych oraz publikacji metodycznych.

Prywatnie mama dorosłych dzieci, miłośniczka kawy, czekolady i kryminałów, literatury i seriali skandynawskich, właścicielka kotów i uroczego psa.

„Rola motywacji w nauczaniu zdalnym”

Zakres tematyczny:

  1. Motywacja a ciekawość poznawcza
  2. Motywowanie w wychowaniu przedszkolnym
  3. Motywowanie w edukacji wczesnoszkolnej
  4. Ocenianie a motywacja w edukacji wczesnoszkolnej

Serdecznie zapraszamy!

pytania i odpowiedzi eksperta