AUTORZY CYKLU

 


CHARAKTERYSTYKA CYKLU

1.jpg

Cykl zgodny z nową podstawą programową MEN.

2.jpg

Wydzielone publikacje: podręcznik (do wielokrotnego użytku), ćwiczenia (uzupełniane co roku)

 

3.jpg

Sposób na lekki tornister (dwie publikacje na dwa miesiące nauki)

4.jpg

W ćwiczeniach po każdym miesiącu nauki jest sprawdzian To umiem!

 

5.jpg

Treści umożliwiają odkrywanie świata w sposób całościowy

6.jpg

Cykl opracowany zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną, pedagogiczną i metodyczną

 

7.jpg

Edukacja wynikająca z praktycznego działania uczniów i samodzielnego doświadczania

8.jpg

Sprawdzony na rynku cykl zainspirowany teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera

 

 

Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera daje dziecku szanse na swobodne wyrażanie własnej indywidualności, przy jednoczesnym poszanowaniu potrzeb innych ludzi.

Jest początkiem drogi ucznia do odkrywania własnego ja i samorealizacji. Według założeń tej teorii każde dziecko może osiągnąć sukces, ale nie musi dojść do niego w ten sam sposób jak inni. Klucz do sukcesu zależy od indywidualnych predyspozycji dziecka, odkrywanych wspólnie z nauczycielem i rodzicami.

 

 

 

 


OPINIE NAUCZYCIELI O CYKLU JA I MOJA SZKOŁA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


E-KONFERENCJA Z AUTORKAMI CYKLU

E-konferencja o cyklu Ja i moja szkoła na nowo

 

Pobierz prezentację z e-konferencji

Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji wielorakich daje dziecku szanse na swobodne wyrażanie własnej indywidualności, przy jednoczesnym poszanowaniu potrzeb innych ludzi. O znanym i lubianym cyklu inspirowanym 8 inteligencjami Howarda Gardnera „Ja i moja szkoła na nowo” opowiedzą współautorki – Jolanta Faliszewska i Grażyna Lech.

 

 


Znajdź swojego konsultanta oświatowego