Numer ewidencyjny dopuszczenia podręczników „Ja i moja szkoła na nowo” to
MEN: 845/5/2019 (cz.1-3)
Numer ewidencyjny dopuszczenia podręczników „Ja i moja szkoła na nowo” to
MEN: 845/5/2019 (cz.1-3)



Kształtowanie postaw
Kształtowanie pożądanych postaw społecznych uczniów i rozwijanie indywidualnych cech ich osobowości

Słuchanie i mówienie
Sprawne komunikowanie się, poznawanie zasad prowadzenia dialogu, zadawania pytań, argumentowania, formułowania dłuższych wypowiedzi i słuchania ze zrozumieniem poprzez rozmowę dzieci między sobą i z nauczycielem

Czytanie
Kształtowanie zainteresowań czytelniczych u dzieci poprzez prezentację wielu gatunków literackich z uwzględnieniem ich różnorodnej tematyki

Rozwój
Kształtowanie zainteresowań czytelniczych u dzieci poprzez prezentację wielu gatunków literackich z uwzględnieniem ich różnorodnej tematyki

Ortografia i gramatyka
Kształcenie umiejętności ortograficznych i gramatycznych

Wypowiedzi pisemne
Wyrażanie myśli w formie opowiadań, opisów, listów, sprawozdań oraz podejmowanie prób samodzielnego, twórczego pisania

Sprzyja społecznemu i osobistemu rozwojowi uczniów. Oprócz wiadomości i umiejętności ściśle matematycznych rozwija: krytycyzm, odporność na przeszkody typu poznawczego, współpracę, argumentowanie, podejmowanie decyzji, organizację własnych działań, odpowiedzialność, precyzję komunikowania się

Przygotowanie do programowania. Ćwiczenia wprowadzające w świat programowania wplecione zostały we wszystkie rodzaje edukacji

Metoda nauczania czynnościowego prowadzi uczniów od myślenia konkretnego do wyobrażeniowego i symbolicznego

Zbieranie informacji
Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych

Obserwacja, doświadczenia, eksperymentowanie
Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń

Wyciąganie wniosków
Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata
Nie dotyczy
Nie dotyczy
Nie odnaleziono dyrektorów pasujących do wybranych kryteriów.
Insert your custom content here