
Inso to kompleksowe rozwiązania dopasowane do potrzeb przedszkoli i żłobków niepublicznych, publicznych oraz samorządowych.
Aplikacja pozwala na rozliczenia opłat za czesne i posiłki z jednoczesną obsługą faktur, płatnościami online, odsetkami oraz windykacją. Daje także możliwość dwukierunkowej komunikacji placówki z rodzicami oraz komunikacji wewnątrz placówki.
Inso zastąpi tradycyjny dziennik papierowy inteligentnym dziennikiem elektronicznym zgodnym z wymogami MEN. Dzięki aplikacji z łatwością można zarządzać kadrą oraz ewidencjonować czas pracy pracowników.
Przedszkola publiczne
Przedszkola niepubliczne
Przedszkola samorządowe
Żłobki i kluby malucha
Dostępne moduły w ramach aplikacji INSO

Dzisiaj
standardowy moduł dla większości
użytkowników, widok z podsumowaniem
danych dla konkretnej placówki

Inteligentny Dziennik Elektroniczny
dziennik zajęć przedszkola zgodny
z MEN, indywidualne oraz grupowe
dzienniki specjalistyczne, dziennik zajęć
dodatkowych, integracja
z wydawnictwami, automatyczna
kontrola dziennika

Komunikacja
szybkie wiadomości do rodziców,
tablica ogłoszeń, przesyłanie
załączników bez limitów ilościowych
oraz wielkości pliku, integracja
z cateringiem, jadłospisy, szablony
wiadomości

Placówka
lista dzieci, grupy, konta rodziców,
aktywności dzieci, diety, raporty,
historia wejść do obiektu

Kokpit właściciela
dostępny dla właścicieli sieci placówek,
zbiorczy widok wszystkich placówek
pozwalający na analizę kondycji
biznesu, dzięki podsumowaniu finansów
i obecności (zastępuje widok "Dzisiaj")

Finanse
rozliczenia, opłaty, zajęcia dodatkowe,
lista wpłat, windykacja, odsetki, import
płatności, faktury, raporty

Kadra
grafik pracy, wnioski urlopowe, godziny
pracy, zastępstwa, uprawnienia,
możliwość montażu urządzeń do
ewidencji czasu pracy i kontroli dostępu

Elektroniczna rekrutacja dzieci
formularz online, który przyjmuje
wnioski rekrutacyjne oraz daje
możliwość założenia profilu dziecka
i kont rodziców na podane we wniosku
dane (jednym kliknięciem)
Dostęp do poszczególnych widoków i funkcji zależny jest od nadanych uprawnień. Właściciel decyduje, kto i w jakim zakresie powinien mieć wgląd do aplikacji. Zwykle dostęp możemy podzielić na widok: właściciela, dyrektora, nauczyciela/wychowawcy oraz dedykowany widok konta rodzica. Niezależnie od roli i uprawnień do systemu użytkownicy logują się za pomocą jednej aplikacji.
Dodatki w aplikacji

Menadżer Pedagogiczny
asystent dyrektora, dzięki któremu wszystkie dokumenty i działania podejmowane będą
w odpowiednim czasie (kalendarz dyrektora, aktualności dotyczące prawa oświatowego,
wzory dokumentów, szkolenia dla dyrektora, generatory dokumentów). Można go wykupić
jako dodatek do aplikacji Inso lub niezależny moduł.

Urządzenia do ewidencji pobytu oraz do kontroli dostępu
automatyczne rejestrowanie pobytu dziecka w przedszkolu wraz z kosztami wyżywienia
(system do naliczania opłat i obecności przy wykorzystaniu indywidualnych kart i kodów
PIN), ewidencja czasu pracy pracownika

- Inteligentny Dziennik Elektroniczny
- Różne typy dzienników: dziennik zajęć przedszkola, dziennik zajęć dodatkowych, indywidualne oraz grupowe dzienniki specjalistyczne przeznaczone dla terapeutów.
- Dziennik gotowy na kontrolę z urzędu (wielokrotnie potwierdzane przez dyrektorów korzystających z aplikacji Inso).
- Automatyczne uzupełnianie tematów zajęć oraz dziennego zapisu pracy (integracja z wydawnictwami: MAC, WSiP, Nowa Era, Podręcznikarnia, PWN, Klett, Didasko, Macmillan).
- Automatyczna kontrola początkowa oraz bieżąca dziennika – system sam weryfikuje czy dziennik zawiera uzupełnione wszystkie wymagane dane.
- Automatyczne monitorowanie realizacji podstawy programowej.
- Archiwizacja zgodna z wymogami MEN (podpis profilem zaufanym oraz przechowywanie dziennika w aplikacji minimum przez 5 lat).

- Finanse
- Automatyczne przyjmowanie zgłoszeń nieobecności od rodzica w aplikacji (zgodnie z konfiguracją godzin, do których można zgłaszać).
- Generowanie rachunków i faktur według zasad panujących w placówce (z uwzględnieniem czesnego, diet, zajęć dodatkowych, innych opłat oraz formy rozliczania: godzinowego lub całodniowego).
- Powiadomienia dla rodziców o nowym rachunku wraz ze wszystkimi składowymi rozliczenia (dzięki czemu chętniej i szybciej opłacają online przez aplikację).
- W przypadku braku płatności aplikacja może naliczyć stosowne odsetki i wysyłać wiadomości ponaglające.
- Automatyczne wysłanie zamówienia do cateringu lub kuchni (z uwzględnieniem diet).
- Ewidencja pobytu w placówce – automatycznie uzupełniane listy obecności (całodniowe lub naliczanie godzinowe).

- Komunikacja
- Przesyłanie zdjęć, plików, dokumentów, jadłospisów, filmów, galerii (bez żadnych limitów – można przesyłać nawet długie filmy).
- Automatyczna komunikacja z cateringiem: system sam wysyła podliczone zamówienie, a catering ma możliwość dodania jadłospisu bezpośrednio na tablicę ogłoszeń dla rodziców.
- Możliwość sprawdzenia, czy rodzic wyświetlił wiadomość lub ogłoszenie.
- Zbieranie opinii od rodziców dzięki ankietom (np. zbieranie deklaracji udziału w wycieczce, ustalenie terminu spotkań czy wyboru organizowanych zajęć dodatkowych).
- Moduł szybkich i bezpośrednich wiadomości do rodziców oraz pracowników.

- Kadra
- Możliwość tworzenia indywidualnych uprawnień dla pracowników odpowiednio do pełnionych funkcji w placówce.
- Pracownik na swoim profilu ma dostęp do bieżącego grafiku pracy, widzi ilość dni urlopowych, może złożyć wniosek urlopowy i ewidencjonować swój czas pracy, poprzez wprowadzenie godzin w aplikacji lub odbicie karty na specjalnym czytniku.
- Dyrektor może tworzyć grafiki dla pracowników, ewidencjonować czas pracy pracowników oraz pobieranie dziennych i miesięcznych zestawień (lista obecności nauczycieli, ilość przepracowanych dni, ilość wykorzystanego urlopu, nadgodziny).
- Możliwość wprowadzania limitów dni urlopowych dla każdego pracownika oraz pobieranie zestawień (złożone wnioski urlopowe dla konkretnej placówki) i drukowanie wniosków urlopowych.
Wyróżniki aplikacji

Bezpieczeństwo danych i stabilne działanie Aplikacja nie przechowuje żadnych danych w postaci jawnego tekstu. Imię i nazwisko, numery i kwoty – wszystko szyfrowane jest bardzo zaawansowanymi algorytmami. Oznacza to, że nie ma żadnego narzędzia, ani żadnej innej możliwości, aby ktokolwiek te dane mógł podejrzeć/wykraść.

Monitorowane funkcjonowanie aplikacji oraz kopie zapasowe Zespół specjalistów obserwuje serwery przez 24 godziny na dobę. Jeśli dzieje się coś podejrzanego, automatycznie jesteśmy o tym informowani i reagujemy o każdej porze dnia i nocy. Dodatkowo wykonujemy kopie zapasowe kilka razy w ciągu dnia, które są przechowywane na innych serwerach niż aplikacja.

Przejrzysta polityka prywatności oraz regulamin Regulaminy i polityka prywatności niejednokrotnie weryfikowane były przez prawników naszych klientów. Napisane są zrozumiałym językiem, gwarantują bezpieczeństwo danych i zabezpieczają interesy każdej ze stron.

Darmowy okres testowy Udostępniamy aplikację na bezpłatny 30-dniowy okres testowy bez formalności i zobowiązań.

Aplikacja dostępna na wszystkich urządzeniach Z wszystkich funkcji naszego systemu można korzystać w formie aplikacji mobilnej lub przez przeglądarkę internetową (bez potrzeby instalowania aplikacji) zarówno na telefonie, tablecie, jak i komputerze. Dzięki temu systemu nie trzeba "uczyć się" na nowo na każdym urządzeniu.

Brak ukrytych kosztów W Inso nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z korzystaniem z systemu. Aplikacja dla rodziców jest bezpłatna. Dodatkowo miejsce przeznaczone na zdjęcia oraz dokumenty jest nieograniczone.
Najczęściej zadawane pytania

Czy aplikacja jest stabilna?
Dostępność aplikacji jest na poziomie 99,99%. Dzięki temu z dużym przekonaniem
możemy potwierdzić, że aplikacja działa bardzo stabilnie

Czy klient otrzymuje swojego opiekuna/wsparcie techniczne?
Tak. Placówka, która decyduje się na wdrożenie, otrzymuje kontakt mailowy
i telefoniczny do swojego opiekuna, który koordynuje wdrożenie, podpowiada dobre
praktyki korzystania z aplikacji oraz jest do dyspozycji klienta.

Czy taki opiekun/wsparcie jest dodatkowo płatne?
Nie, wsparcie opiekuna nie jest dodatkowo płatne. Pomoc taka świadczona jest
w ramach podjętej współpracy.

Czy organizujemy dodatkowe szkolenia dla kadry?
Mamy dużo materiałów w postaci krótszych i dłuższych filmów
oraz artykułów, które udostępniamy każdemu nowemu klientowi. Jeśli jednak
zachodzi taka potrzeba organizujemy dodatkowe szkolenia (bezpłatnie).

Czy szkolenia są płatne?
Nie, szkolenia nie są dodatkowo płatne.
Czy aplikacja jest darmowa dla rodziców?
Tak, aplikacja jest darmowa dla rodziców.

Czy aplikacja działa na wszystkich urządzeniach mobilnych?
Tak, aplikacja działa na każdym urządzeniu mobilnym.

Czy aplikacja działa na wszystkich urządzeniach mobilnych?
Tak, aplikacja działa na każdym urządzeniu mobilnym.

Skąd można pobrać aplikację?
Aplikację bezpłatnie można pobrać w sklepie Google Play oraz w App Store. Można także
korzystać z niej z poziomu przeglądarki (na telefonie, tablecie oraz komputerze).
Materiały wideo
MATERIAŁY NA START, FILM DLA NAUCZYCIELI O CAŁEJ APLIKACJI ORAZ KOMUNIKACJA I MODUŁ WIADOMOŚCI








ROZLICZENIA I SPRAWY KADROWE





POZOSTAŁE, DZIENNIKI, MENADŻER




Chcesz poznać dokładniej ofertę systemu INSO?
Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą i umówimy na spotkanie z Konsultantem Oświatowym.