Moduł IV – Matematyka na basenie
Etap przyjmowania zgłoszeń do tego projektu zakończył się: 31.01.2024, o godz. 23:50
o module
Moduł IV – Matematyka na basenie
W czasie trwania projektu placówka realizuje kierunek polityki MEiN:
• p. 2 Wspomaganie wychowawczej roli rodziny – uczęszczanie na basen jako forma zajęć pozalekcyjnych i sposób na spędzanie czasu z najbliższymi;
• p. 5 Rozwój kształcenia zawodowego – poznanie zawodów: ratownik, pływak;
• p. 7 Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej – docenienie roli sportu w życiu, poznanie pływania jako dyscypliny sportowej.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• porozumiewanie się w języku ojczystym,
• kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
• umiejętność uczenia się,
• kompetencje społeczne i obywatelskie.
Opis:
nauczyciel/nauczycielka przeprowadza zajęcia w oparciu o scenariusz i materiały zamieszczone w module. W trakcie pracy uczniowie i uczennice poznają różne rodzaje basenów, zawody typu ratownik/ratowniczka czy pływak/pływaczka. Uczą się porównywania i poszerzają wiedzę związaną ze sportem uprawianym zawodowo. Wykonują zadania związane z praktycznymi elementami, takimi jak długości, miary czy czas. Lekcja jest okazją do zachęcenia uczniów i uczennic do rozwijania aktywności fizycznej i dbania o zdrowie. Może być także inspiracją do rozmów na temat marzeń i ich realizacji.
Efekt finalny do zaprezentowania celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu:
sprawdzenie wymiarów najbliższego basenu. Zmierzenie czasu przepłynięcia basenu lub jego fragmentu. Porównanie czasów różnych osób. Czasy mogą być mierzone w trakcie zajęć szkolnych na basenie lub indywidualne podczas zajęć pozalekcyjnych i czasu spędzanego na basenie z rodziną, co jest okazją do włączenia się rodziców w proces nauki. Przesłanie maksymalnie 3 zdjęć. Zdjęcia nie mogą zawierać wizerunków dzieci.
• p. 2 Wspomaganie wychowawczej roli rodziny – uczęszczanie na basen jako forma zajęć pozalekcyjnych i sposób na spędzanie czasu z najbliższymi;
• p. 5 Rozwój kształcenia zawodowego – poznanie zawodów: ratownik, pływak;
• p. 7 Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej – docenienie roli sportu w życiu, poznanie pływania jako dyscypliny sportowej.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• porozumiewanie się w języku ojczystym,
• kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
• umiejętność uczenia się,
• kompetencje społeczne i obywatelskie.
Opis:
nauczyciel/nauczycielka przeprowadza zajęcia w oparciu o scenariusz i materiały zamieszczone w module. W trakcie pracy uczniowie i uczennice poznają różne rodzaje basenów, zawody typu ratownik/ratowniczka czy pływak/pływaczka. Uczą się porównywania i poszerzają wiedzę związaną ze sportem uprawianym zawodowo. Wykonują zadania związane z praktycznymi elementami, takimi jak długości, miary czy czas. Lekcja jest okazją do zachęcenia uczniów i uczennic do rozwijania aktywności fizycznej i dbania o zdrowie. Może być także inspiracją do rozmów na temat marzeń i ich realizacji.
Efekt finalny do zaprezentowania celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu:
sprawdzenie wymiarów najbliższego basenu. Zmierzenie czasu przepłynięcia basenu lub jego fragmentu. Porównanie czasów różnych osób. Czasy mogą być mierzone w trakcie zajęć szkolnych na basenie lub indywidualne podczas zajęć pozalekcyjnych i czasu spędzanego na basenie z rodziną, co jest okazją do włączenia się rodziców w proces nauki. Przesłanie maksymalnie 3 zdjęć. Zdjęcia nie mogą zawierać wizerunków dzieci.
formularz zgłoszeniowy
MATERIAŁY DO POBRANIA
Aby otrzymać dostęp do poniższych materiałów, wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu, jako zalogowany użytkownik serwisu.
Materiały niezbędne do wykonania modułu