Moduł III – Matematyka na kartce świątecznej
Etap przyjmowania zgłoszeń do tego projektu zakończył się: 31.12.2023, o godz. 23:59
o module
W czasie trwania projektu placówka realizuje kierunek polityki MEiN:
• p. 2 Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra – wykonanie kartki jako podarunku dla wybranej osoby;
• p. 4 Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego – zapisanie życzeń, prezentowanie zwyczajów panujących w Polsce, okazja do poznania obyczajów obowiązujących w kraju pochodzenia uczniów z doświadczeniem migracyjnym.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• porozumiewanie się w języku ojczystym,
• kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
• umiejętność uczenia się,
• kompetencje społeczne i obywatelskie,
• świadomość i ekspresja kulturalna.
Opis: nauczyciel/nauczycielka przeprowadza zajęcia w oparciu o scenariusz i materiały zamieszczone w module. Zajęcia są okazją do naturalnego połączenia edukacji społecznej z nauką matematyki. Wykonanie kartki świątecznej z elementami matematycznymi, wspomnianymi w materiale filmowym, jest jednocześnie lekcją matematyki i elementem pracy wychowawczej. Wykorzystanie matematyki w praktyce sprzyja rozwojowi wyobraźni i kreatywności. Uczniowie i uczennice mają także okazję do budowania pozytywnych skojarzeń z naukami ścisłymi.
Efekt finalny do zaprezentowania celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu: zaplanowanie i wykonanie kartki świątecznej. Przesłanie maksymalnie 3 zdjęć. Zdjęcia nie mogą zawierać wizerunków dzieci.
• p. 2 Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra – wykonanie kartki jako podarunku dla wybranej osoby;
• p. 4 Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego – zapisanie życzeń, prezentowanie zwyczajów panujących w Polsce, okazja do poznania obyczajów obowiązujących w kraju pochodzenia uczniów z doświadczeniem migracyjnym.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• porozumiewanie się w języku ojczystym,
• kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
• umiejętność uczenia się,
• kompetencje społeczne i obywatelskie,
• świadomość i ekspresja kulturalna.
Opis: nauczyciel/nauczycielka przeprowadza zajęcia w oparciu o scenariusz i materiały zamieszczone w module. Zajęcia są okazją do naturalnego połączenia edukacji społecznej z nauką matematyki. Wykonanie kartki świątecznej z elementami matematycznymi, wspomnianymi w materiale filmowym, jest jednocześnie lekcją matematyki i elementem pracy wychowawczej. Wykorzystanie matematyki w praktyce sprzyja rozwojowi wyobraźni i kreatywności. Uczniowie i uczennice mają także okazję do budowania pozytywnych skojarzeń z naukami ścisłymi.
Efekt finalny do zaprezentowania celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu: zaplanowanie i wykonanie kartki świątecznej. Przesłanie maksymalnie 3 zdjęć. Zdjęcia nie mogą zawierać wizerunków dzieci.
formularz zgłoszeniowy
MATERIAŁY DO POBRANIA
Aby otrzymać dostęp do poniższych materiałów, wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu, jako zalogowany użytkownik serwisu.
Materiały niezbędne do wykonania modułu