Moduł V – Mały Miś uczy wrażliwości
Etap przyjmowania zgłoszeń do tego projektu zakończył się: 11.04.2024, o godz. 23:55
o module
Przedszkole realizuje kierunki polityki MEiN:
1. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci.
2. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin, udzielanego w systemie oświaty, poprzez rozwijanie współpracy wewnątrzprzedszkolnej.
3. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych dzieci i nauczycieli.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji;
• kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;
• kompetencje obywatelskie;
• kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej.
Rozwijanie czytelnictwa:
czytanie dzieciom opowiadań w towarzystwie Małego Misia – ich przewodnika po świecie literatury.
Opis:
Mały Miś zaproponuje dzieciom zabawy uwrażliwiające je na problemy osób niepełnosprawnych, kształtujące postawy tolerancji, akceptacji, wrażliwości i gotowości służenia pomocą. Dzięki uczestnictwu w Dniu Kolorowej Skarpetki oraz Światowym Dniu Świadomości Autyzmu nauczyciele przyczynią się do kształtowania u przedszkolaków właściwych postaw prospołecznych oraz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
Efekt końcowy do zaprezentowania, celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu:
zdjęcie dekoracji sali lub gazetki tematycznej przygotowanej na Dzień Skarpetki lub Dzień Autyzmu.
1. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci.
2. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin, udzielanego w systemie oświaty, poprzez rozwijanie współpracy wewnątrzprzedszkolnej.
3. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych dzieci i nauczycieli.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji;
• kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;
• kompetencje obywatelskie;
• kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej.
Rozwijanie czytelnictwa:
czytanie dzieciom opowiadań w towarzystwie Małego Misia – ich przewodnika po świecie literatury.
Opis:
Mały Miś zaproponuje dzieciom zabawy uwrażliwiające je na problemy osób niepełnosprawnych, kształtujące postawy tolerancji, akceptacji, wrażliwości i gotowości służenia pomocą. Dzięki uczestnictwu w Dniu Kolorowej Skarpetki oraz Światowym Dniu Świadomości Autyzmu nauczyciele przyczynią się do kształtowania u przedszkolaków właściwych postaw prospołecznych oraz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
Efekt końcowy do zaprezentowania, celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie modułu:
zdjęcie dekoracji sali lub gazetki tematycznej przygotowanej na Dzień Skarpetki lub Dzień Autyzmu.
formularz zgłoszeniowy
MATERIAŁY DO POBRANIA
Aby otrzymać dostęp do poniższych materiałów, wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu, jako zalogowany użytkownik serwisu.
Materiały niezbędne do wykonania modułu