Moduł VII – Matematyka w tańcu
o module
W czasie trwania projektu placówka realizuje kierunek polityki MEiN:
• p. 2 Wspomaganie wychowawczej roli rodziny – rozwój osobisty poprzez uczestniczenie w zajęciach z tańca
(forma spędzania czasu z najbliższymi i pomysł na zajęcia pozalekcyjne);
• p. 5 Rozwój kształcenia zawodowego – poznanie zawodów związanych z tańcem;
• p. 6 Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci – prezentowanie sposobów na wartościowe i rozwijające
spędzanie czasu;
• p. 7 Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów
do rozwijania ich aktywności fizycznej – taniec jako sposób na zdrowie.
Wiodące kompetencje kluczowe:
• porozumiewanie się w języku ojczystym,
• kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
• umiejętność uczenia się,
• kompetencje społeczne i obywatelskie,
• inicjatywność i przedsiębiorczość,
• świadomość i ekspresja kulturalna.
Opis:
nauczyciel/nauczycielkaprzeprowadza zajęcia w oparciu o scenariusz i materiały zamieszczone w module.
W trakcie uczniowie i uczennice przekonają się, jak duży związek ma matematyka z tańcem. Zaplanowanie układu
tanecznego i zauważenie w nim elementów powiązanych z matematyką będzie okazją do integracji grupy i budowania pozytywnego obrazu nauki, która jest elementem codzienności.
Efekt finalny do zaprezentowania celem uzyskania imiennego certyfikatu dla nauczyciela za wykonanie
modułu:
zaplanowanie układu tanecznego pokazującego figury geometryczne i liczby.(kroków, powtórzeń).
Przesłanie maksymalnie 3 zdjęć. Zdjęcia nie mogą zawierać wizerunków dzieci.
formularz zgłoszeniowy
MATERIAŁY DO POBRANIA
Aby otrzymać dostęp do poniższych materiałów, wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu, jako zalogowany użytkownik serwisu.