POZNAJ ROBOTY

ROBOT DASH

Dash to najprawdziwszy robot, z naładowaną baterią, gotowy do użycia po otwarciu pudełka! Porusza się, tańczy, śpiewa, mówi swoim głosem lub odgrywa dowolnie wgrany głos. Dash posiada liczne sensory, dzięki którym słyszy, reaguje na przeszkody i wykryje swojego kumpla Dota. Używaj Wonder, Blockly i innych aplikacji, by nauczyć Dasha nowych umiejętności – bez książek czy warsztatów!

 
 

ZOBACZ FUNKCJONALNOŚCI

ROBOT DOT

Dot to młodszy kumpel Dasha. Choć nie potrafi się poruszać, ale mówi, zmienia kolorki, mruga okiem - jest szczególnie lubiany przez najmłodsze dzieci, które lubią się nim opiekować. Dot posiada liczne sensory, dzięki którym słyszy, wyczuje zmianę jego pozycji, zareaguje na potrząsanie i podrzucanie nim. Możesz nagrać własny głos lub dowolną ścieżkę dźwiękową na Dota. Odkryj wszystkie możliwości Dota dzięki samouczkom w aplikacjach Blockly i Wonder – bez książek czy warsztatów!

 

ZOBACZ FUNKCJONALNOŚCI

 
 

 

 


ZOBACZ FILMY POKAZUJĄCE MOŻLIWOŚCI ROBOTÓW

Wally i Mimi w przyjazny i zabawny sposób wprowadzają w świat robotów Dash i Dot.


DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ ROBOTÓW W EDUKACJI?

nauka.png

Nauka Programowania

Programując roboty Dash i Dot, uczniowie uczą się logicznego myślenia, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów oraz pracy w grupie, czyli kluczowych kompetencji XXI wieku. Do nauki programowania w szkołach szczególnie polecamy aplikację BLOCKLY.

wsparcie.png

Wsparcie zajęć dydaktycznych

Roboty Dash i Dot mogą stanowić dodatkowe narzędzie do prowadzenia zajęć lekcyjnych z matematyki, geografii, j. polskiego, muzyki i innych. Roboty dają możliwość wizualizacji i praktycznego zastosowania opracowywanych zagadnień, przez co dzieciom łatwiej przyswoić wiedzę.

scenariusze.png

Gotowe scenariusze lekcji

Nauczycielom udostępniamy scenariusze lekcji z wykorzystaniem Dasha i Dota. Scenariusze spełniają określone cele z Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego i Kształcenia Ogólnego dla Szkół Podstawowych. Każdy ze scenariuszy został opracowany i sprawdzony w praktyce przez nauczycieli.

zabawa.png

Świetna zabawa

Dash i Dot to interaktywne roboty o przyjaznym wyglądzie. Zarówno chłopcy jak i dziewczynki szybko się z nimi zaprzyjaźniają i wprost nie mogą się doczekać „pracy” z robotami na lekcjach. Jako formę edukacyjnej zabawy grupowej można zorganizować np. wyścig albo mecz piłki „nożnej” robotów.

podstawy.png

Podstawy języka angielskiego – nauka przez zabawę!

Aplikacje wykorzystują proste słownictwo a każdą komendę można „przetłumaczyć” obserwując zachowanie robota(aplikacje Blockly i Wonder). Poprzez systematyczne korzystanie z aplikacji dzieci mimowolnie uczą się komend po angielsku.

start.png

Łatwy start

Nie potrzeba wiedzy z programowania ani informatyki, aby móc zacząć prowadzić lekcje z Dashem i Dotem! Wystarczy pobrać aplikacje Go oraz Blockly na tableta, doładować roboty i można zaczynać.


POBIERZ DARMOWE APLIKACJE NA ROBOTY

  •  
    Wonder

    Aplikacja dostęna dla uczniów od 8 lat

    Dzięki aplikacji Wonder, robotyka sprawia tyle przyjemności, co malowanie palcami. Wizualny, obrazowy język programowania stworzony dla dzieci umożliwia uczniom budowę zachowań Dasha, czyniąc go ich podopiecznym, kumplem i towarzyszem licznych przygód.

  •  
    Go

    Aplikacja dostęna bez ograniczeń wiekowych

    Nadaj Dashowi nowe imię, obracaj nim w kółko, puść robotowe oczko i wiele więcej! Odkryj dźwięki, światła i sensory robota. Aplikacja Go to pierwsze spotkanie z możliwościami Dasha.

  •  
    Blockly

    Aplikacja dostęna dla uczniów od 8 lat

    Zaprojektowana dla dzieci w wieku od 8 lat, aplikacja Blockly wprowadza zaawansowane pojęcia programowania w formie przystępnych zadań i zagadek.

  •  
    Path

    Aplikacja dostęna bez ograniczeń wiekowych

    Z aplikacją Path dzieci poznają podstawy robotyki i programowania, zanim nauczą się czytać! Rysując trasę na swoim tablecie czy smartfonie, dzieci wysyłają Dasha w podróże po domu za pomocą kodu.

  •  
    Xylo

    Aplikacja dostęna bez ograniczeń wiekowych

    Z pomocą Xylo zaprogramuj Dasha, aby stał się muzykiem. Używając akcesoria Cymbałek, dzieci mogą zaprogramować Dasha do odegrania ulubionych piosenek lub tworzyć własną muzykę!


ROBOTY W OFERCIE MAC TECHNOLOGIE

  • Robot Skribot

    Skriware

    600,00 zł

    Skribot to w pełni konfigurowalny wydrukowany w technologii druku 3D robot, którego można zaprojektować, wydrukować i programować. Dzięki jego modułowości, robota można dowolnie modyfikować i usprawniać. Skonstruuj go sam, a następnie zaprogramuj dzięki darmowej aplikacji mobilnej...

    zobacz więcej
  • Biała mata dla robotów - winylowa

    Dash&Dot

    299,00 zł

    Uniwersalna mata dla robotów Dash i Dot: - ma kratowaną powierzchnię z wyznaczonymi liniami głównymi co 30cm oraz przerywanymi liniami siatki co 10cm - ułatwi to programowanie drogi dla Dasha wyrażonej w centymetrach (aplikacja Blockly i Wonder). - wykonana jest z winylu...

    zobacz więcej
  • Kolorowa mata dla robotów - winylowa

    Dash&Dot

    299,00 zł

    Kolorowa mata dla robotów Dash i Dot: - kolorowa grafika mapy umożliwia podróżowanie Dashem po całej wyspie! Zaprogramuj robotowi trasę od od pustyni, przez las, aż po lodowiec. - ma kratowaną powierzchnię z wyznaczonymi liniami głównymi co 30cm oraz przerywanymi...

    zobacz więcej
  • Zestaw Wonder

    Dash & Dot

    1 299,00 zł

    Wonder to kompletny zestaw robotów do zabawy, który zawiera: • roboty Dash i Dot (są zapakowane w specjalny kartonik zaprojektowany do przechowywania robotów) • zestaw akcesoriów do robotów: cymbałki (dzwonki), wyrzutnie piłeczek, spychacz, uchwyt do...

    zobacz więcej
  • Robot Dot Creativity Kit

    Dash & Dot

    389,00 zł

    Dot to młodszy kumpel Dasha. Choć nie potrafi się poruszać, ale mówi, zmienia kolorki, mruga okiem – jest szczególnie lubiany przez najmłodsze dzieci, które lubią się nim opiekować.

    zobacz więcej
  • Robot Dash

    Dash & Dot

    799,00 zł

    Dash to najprawdziwszy robot dla dzieci od 5 roku życia! Dzięki licznym sensorom można go zaprogramować na wiele sposobów.

    zobacz więcej

 

 


Scenariusze z wykorzystaniem robotów DASH&DOT

  •  

    Cztery kąty – robot piąty!

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Droga, czas, prędkość

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Szkoła podstawowa, Klasa 6

    Szkoła podstawowa 4-8 materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Dzień gier ze zmiennymi

     


    Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Szkoła podstawowa 4-8 materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Igrzyska Robotów

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Krok po kroku – kolejność ma znaczenie

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Siły przyciągania (magnetyzm)

     


    Szkoła podstawowa, Klasa 6

    Szkoła podstawowa 4-8 materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Ułamki na osi liczbowej

     


    Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Szkoła podstawowa 4-8 materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Wprowadzenie do robotów Dash i Dot

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Wprowadzenie do zmiennych w programowaniu

     


    Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Szkoła podstawowa 4-8 materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Wstęp do prędkości

     


    Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Zapętlanie w tańcu

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    Zdarzenia, obsługa zdarzeń

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

  •  

    ZOO Robot

     


    Edukacja wczesnoszkolna, Klasa 2, Klasa 3, Szkoła podstawowa, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6

    Edukacja wczesnoszkolna materiał

    Materiał tylko dla nauczyciela.

    Zaloguj się
    lub

Więcej scenariuszy na stronie Wonder Workshop Polska