Podstawa programowa wychowania przedszkolnego nie zawiera wskazań dotyczących stosowania w toku zajęć technologii komunikacyjno-informacyjnej. Z uwagi na specyfikę i prawidłowości rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym, umieszczone w niej cele, treści i zalecenia dotyczą obszarów aktywności dziecka w świecie rzeczywistym, a nie w przestrzeni wirtualnej.
Jednak wychowankowie przedszkoli nie są odizolowani od technologii komunikacyjno-informacyjnej. Przeciwnie - mają w domach do niej dostęp. Zatem dlaczego z niej nie korzystać w przedszkolu w celach edukacyjnych?

Pozostałe webinary z klasą
@ktywni
[Retransmisja] Priorytet MEN 2020/2021
25 / 09 / 2020 | 11:13
O konferencji
Ekspert

Roman Lorens
ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Koordynuje doskonalenie zawodowe nauczycieli i kadry kierowniczej. Jest autorem licznych publikacji z zakresu zarządzania oświatą. Lider programu „Aktywni”.