logo_MP_PL.png

 

Metoda projektu

Program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną. Zawiera opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy. Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej. Konstrukcja programu uwzględnia pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. 

MP_1.png

 

Metoda Projektu EP

„Metoda projektu w edukacji przedszkolnej” to multimedialne narzędzie dydaktyczne wspierające naukę z zakresu m.in. edukacji społecznej, przyrodniczej i matematycznej przy zastosowaniu metody projektu w edukacji przedszkolnej.

Metoda projektu jako sposób prowadzenia zajęć z każdym rokiem zdobywa coraz większą popularność. Stawia przede wszystkim na znaczną samodzielność ucznia w poszukiwaniu wiedzy, wspólne rozwiązywanie problemów, a także wspieranie umiejętności słuchania i skutecznej komunikacji. W oparciu o te zasady powstał program multimedialny „Metoda projektu w edukacji przedszkolnej” dedykowany do pracy w placówkach oświatowych. Program posiada wiele zalet zarówno dla nauczyciela, jak i przedszkolaka.

Oprogramowanie zgodne z obowiązującą na poziomie przedszkolnym podstawą programową. Wspiera rozwój 8 podstawowych kluczowych kompetencji.

NAUCZYCIEL:
• ŁATWOŚĆ OBSŁUGI - „włącz i pracuj” to zasada, która przyświecała twórcom programu, który jest przyjazny i intuicyjny dla nauczyciela. Prowadzący w szybki i łatwy sposób dobierze zadania odpowiadające indywidualnym możliwościom dziecka.
• BOGATE MATERIAŁY MERYTORYCZNE w postaci kart przygód, różnorodnych zabaw stanowią dla prowadzącego wsparcie w tworzeniu i realizacji własnych koncepcji zajęć.
• JĘZYK ANGIELSKI - program wprowadza słownictwo języka angielskiego i przygotowuje uczniów do dalszej nauki języka obcego.

PRZEDSZKOLAK:
• NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ - dzięki zajęciom w formie gier i zabaw dzieci są inspirowane i zachęcane do odkrywania wiedzy.
• PRACA GRUPOWA - podczas zajęć przedszkolaki uczą się pracy i funkcjonowania w grupie oraz nabywają podstawowe umiejętności planowania.
• MOTYWACJA - wykonywanie ćwiczeń rozbudza ciekawość przedszkolaków i powoduje chęć kontynuowania.
• ODWOŁANIE DO SYTUACJI DNIA CODZIENNEGO - zawarte w programie ćwiczenia zawierające rzeczywiste grafiki pokazują dziecku, że zdobyta wiedza i umiejętności mogą być wykorzystane w codziennym życiu.

Program „Metoda projektu w edukacji przedszkolnej” jest zgodny z obowiązującą na poziomie przedszkolnym podstawą programową. Wspiera rozwój dziecka w zakresie:

• kształtowania umiejętności społecznych,
• wychowania przez sztukę,
• wychowania rodzinnego,
• wychowania zdrowotnego,
• zainteresowań technicznych,
• wychowania dla poszanowania roślin i zwierząt,
• edukacji matematycznej.

Cechy szczególne produktu:

• DOWOLNOŚĆ URZĄDZENIA. Program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
• DWUJĘZYCZNOŚĆ. Umożliwia swobodne wprowadzenie języka angielskiego w tok zajęć.
• ŁATWOŚĆ PROWADZENIA LEKCJI. Produkt jest przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Użytkowanie nie wymaga instrukcji obsługi.
• PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA. Umożliwia swobodny dostęp do programu wszystkim nauczycielom placówki.
• INTERNET. Program działa w wersji online i offline. Wystarczy zgrać potrzebne materiały na pendrive i korzystać bez konieczności połączenia z siecią.
• Licencja na placówkę. Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.

Program zawiera:

• 4 tematy wiodące: Moda, Teatr, Rodzina i Zdrowe Odżywianie.
• 12 filmów edukacyjnych.
• 20+ interakcji i ćwiczeń.
• Materiały dodatkowe: karty przygód, scenariusze zabaw i zajęć, zestaw dyplomów okazjonalnych oraz Poradnik „Krok po kroku” dla nauczyciela.

1.png

 

Metoda Projektu cz. 1

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część I – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 1 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:
•    plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Pierwsza część programu zawiera:
o   4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
o   20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
o   12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
o   4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
•    obudowa dydaktyczna zawiera:
o   33 karty pracy dla uczniów,
o   33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
•    program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
•    diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
 
Pierwsza część Metody Projektu zapoznaje uczniów z tematyką związaną z ich najbliższym otoczeniem. Uczniowie poznają świat jedzenia i witamin. Dzięki filmom i interakcjom zawartym w planszach interaktywnych zdobędą wiedzę na temat wpływu zdrowego odżywiania na ich organizm. Drugim ważnym tematem poruszanym w pierwszej części Metody Projektu jest rodzina. Co łączy członków rodziny poza więzami krwi? Uczniowie zdobędą te i inne odpowiedzi na nurtujące pytania.
Kolejnym tematem przewodnim Metody Projektu jest moda. W co się ubierać, jak zmieniała się moda na przestrzeni dziesięcioleci? Uczniowie nie tylko zgłębią to interesujące zagadnienie, ale również przećwiczą język angielski i słówka w zakresie mody. Ostatni, czwarty temat pierwszej części Metody Projektu to teatr. Kim są aktorzy, co robią i jak przygotowują się do roli? Jak zachować się w teatrze? Plansze interaktywne, a w nich ciekawe wywiady z aktorami i interakcje oraz karty pracy przybliżą uczniom magiczny świat sceny teatralnej.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
 
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
 
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
•    łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
•    wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
•    łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
•    rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
•    wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
•    kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
•    wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
•    zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
 
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej 
w tym:
•    edukacji polonistycznej,
•    edukacji muzycznej,
•    edukacji społecznej,
•    edukacji plastycznej,
•    edukacji przyrodniczej,
•    edukacji matematycznej,
•    edukacji zdrowotnej,
•    zajęć komputerowych,
•    zajęć technicznych,
•    wychowania fizycznego.
 
CECHY SZCZEGÓLNE:
•    DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
•    WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
•    INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
•    PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
•    INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.

Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)

Licencja - ważna 1 rok.

Licencja - ważna 1 rok. Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok.

2.png

 

Metoda Projektu cz. 2

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część II – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 2 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:
plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Druga część programu zawiera:
o   4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
o   20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
o   12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
o   4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
•    obudowa dydaktyczna zawiera:
o   33 karty pracy dla uczniów,
o   33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
•    program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
•    diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
 
W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych. Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom oraz kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin. Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się. Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki – tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym. Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim oraz ich wymowę.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne 
i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
 
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
 
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
•    łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
•    wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
•    łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
•    rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
•    wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
•    kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
•    wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
•    zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
 
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej 
w tym:
•    edukacji polonistycznej,
•    edukacji muzycznej,
•    edukacji społecznej,
•    edukacji plastycznej,
•    edukacji przyrodniczej,
•    edukacji matematycznej,
•    edukacji zdrowotnej,
•    zajęć komputerowych,
•    zajęć technicznych,
•    wychowania fizycznego.
 
CECHY SZCZEGÓLNE:
•    DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
•    WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
•    INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
•    PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
•    INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.


Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.

Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)

Licencja - ważna 1 rok.

Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok: Metoda Projektu pakiet - wznowienie 1 rok.
 

Cena: 699,00
Indeks: 730329

3.png

 

Metoda Projektu cz. 3

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” – część III – zawiera 4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 3 szkoły podstawowej. W jej skład wchodzą:
•    plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. Trzecia część programu zawiera:
o   4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną,
o   20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
o   12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
o   4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
•    obudowa dydaktyczna zawiera:
o   33 karty pracy dla uczniów,
o   33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli,
•    program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
•    diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
 
Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty. Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje. Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce, całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym. Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma. Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport. Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku. Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.
 
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
 
Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
 
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
•    łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji,
•    wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów,
•    łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej,
•    rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów,
•    wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK,
•    kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy,
•    wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego,
•    zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat.
 
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej 
w tym:
•    edukacji polonistycznej,
•    edukacji muzycznej,
•    edukacji społecznej,
•    edukacji plastycznej,
•    edukacji przyrodniczej,
•    edukacji matematycznej,
•    edukacji zdrowotnej,
•    zajęć komputerowych,
•    zajęć technicznych,
•    wychowania fizycznego.
 
CECHY SZCZEGÓLNE:
•    DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
•    WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
•    INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
•    PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
•    INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.

Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)

Licencja - ważna 1 rok.

Licencja - ważna 1 rok. Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok.

pakiet.png

 

Metoda Projektu - pakiet

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” to:
•    intuicyjny program multimedialny
•    nowoczesne materiały dydaktyczne
•    interesujące rozwiązania metodyczne
•    narzędzie diagnostyczne

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” składa się z 3 części, które zawierają opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy.
W jej skład wchodzą plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.

Każda część programu zawiera:
•              4 tematy wiodące - związane z obudową dydaktyczną
•              20 interakcji - różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie
•              12 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części
•              4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego

Obudowa dydaktyczna zawiera:
•              33 karty pracy dla uczniów
•              33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli
•              program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową
•              diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania

Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka - nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
•              łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji
•              wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów
•              łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej
•              rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów
•              wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK
•              kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy
•              wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego
•              zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat
 
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej w tym:  
•              edukacji polonistycznej
•              edukacji muzycznej
•              edukacji społecznej
•              edukacji plastycznej
•              edukacji przyrodniczej
•              edukacji matematycznej
•              edukacji zdrowotnej
•              zajęć komputerowych
•              zajęć technicznych
•              wychowania fizycznego

CECHY SZCZEGÓLNE:
•             DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
•             WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
•             INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj          potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
•             PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
•             INTUICYJNOŚĆ - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

Licencja na placówkę - Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.

Nośnik - USB/link - produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)

Licencja - ważna 1 rok.

Licencja - ważna 1 rok. Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok.