Aby obejrzeć e-konferencję

Pozostałe e-konferencje

Edukacja wczesnoszkolna

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania. Dziecko rozwija swój intelekt poprzez język

08 / 04 / 2021 | 08:00

O konferencji

Czy wiedzą Państwo, że lewa półkula mózgu odpowiada za zrozumienie sylab, a prawa samogłosek? O tym, jak uczyć najmłodsze dzieci czytania, a przez to ich intelektu w oparciu o najnowszą wiedzę, rozmawiamy z naszym ekspertem.

Chcesz, aby dzieci szybko nauczyły się czytać? Wybierz cykl Ja i Moja Szkoła na nowo inspirowany sylabową metodą czytania.  

Zapraszamy do obejrzenia e-wizyty, gdzie przedstawiamy więcej informacji! https://youtu.be/kNeezJn45wU 

 

Ekspert

prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska-Rożek
prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska-Rożek

EKSPERT: BIO: Pracuje w Uniwersytecie Pedagogicznym w Katedrze Logopedii. Przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii, a obecnie pełni funkcję dyrektora merytorycznego w Centrum Metody Krakowskiej. Prowadzi badania naukowe obejmujące zagadnienia dotyczące problemów związanych z dysleksją, dwujęzycznością i dyglosją, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci niesłyszących, metod diagnozowania dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej (autystycznych, z alalią, z afazją, z Zespołem Aspergera z porażeniem mózgowym oraz obniżeniem sprawności intelektualnej) i metod badania rozwoju funkcji poznawczych u dzieci w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym. Jest członkiem: Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłyszących i Autystycznych „Effatha” oraz jego opiekunem merytorycznym, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pełni funkcje: Zastępcy przewodniczącego Komisji Zaburzeń Mowy przy Polskim Komitecie Językoznawczym PAN, Członka Zarządu Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.